Nou we zijn op weg hoor

20 juli 2018 - Delft, Nederland

Hè hè op de eerste bestemming aangekomen. Omdat mijn man had bedacht dat het wel leuk zou zijn om een dag eerder te vertrekken (en daarmee mammie redelijk op stang joeg), konden we donderdag de caravan al ophalen. Op donderdag dan ook al voor een groot deel alles gepakt om vrijdag de laatste dingen erin te gooien.

Op vrijdag rond een uur of 2 waren we dan ook klaar om te gaan naar onze eerste stop in de buurt bij Delft. Toen we in de buurt waren van de uitgekozen camping vonden we de weg er naar toe al wel erg smal. Ook de afrit naar de camping was smal en steil en het botje met ‘ niet langer dan 6 meter’ was al wat onheilspellend.  Toen Pieter zich meldde bij de receptie keek de mevrouw met stomme verbazing naar onze caravan en vroeg hoe we hier in hemelsnaam gekomen waren? Nou gewoon via de weg....

Goed het bleek dus een kleinschalige camping te zijn waar geen grote caravans op mochten.  Wellicht handig om dat voortaan te melden als je belt... De mevrouw had wel een andere camping waar we naartoe konden. Vreemd genoeg hadden die geen plek toen wij zelf hadden gebeld maar nu ineens wel.  Dus weer via de smalle dijk terug en op weg naar de andere camping.

Daar hebben we nu een mooie ruime plek waar we heerlijk staan. In de zon een drankje gedaan terwijl de kindjes in de speeltuin speelden.  Kan slechter 😁

7DAC3370-EDCD-4AA7-A339-9E1124EEA32E    DF8F90DF-0AD5-4820-A58C-1BABCC9A4425

Daarstraks hier gegeten (denk niet dat we terugkomen voor de culinaire hoogstandjes)  en nu nog even voor de caravan buiten zitten terwijl de hepies in bed liggen te klooien. Morgen op tijd richting de boot om aan de echte reis te beginnen.

1. Joop:
    22 juli 2018
    Ja dat is Delft, overigens wel een leuke stad met al zijn grachten en bruggetjes.
    !4 jaar gewoond.
    Een goede reis en veel plezier en doe het rustig aan.