Visstand en dieren

25 augustus 2022 - Fort Myers Beach, Florida, Verenigde Staten

Oh ja nog even een tussenstand tot nu toe qua vissen en dieren. Helaas heeft Storm nog niks gevangen behalve een hoop zeewier.

qua dieren hebben we tot nu toe gezien: schildpadden, krokodillen, wilde varkens, wilde kalkoenen, wasberen, zeekoeien, pelikanen, dolfijnen, reeen, 8 miljoen hagedissen en een slang. Kortom heel wat anders als wat we normaal hebben gezien op  vakantie.

1. Arjan:
    25 augustus 2022
    Ha ha. Een bezoek aan de dierentuin is natuurlijk totaal anders. Wat een geweldige natuur als je deze dieren allemaal kunt zien.
  2. Olink:
    Hai Kinderen,
    Ik lees net dat hij met de buurman gaat vissen, En dat betekend............ vis op de barbecue.
    Prachtig om te zien zo met de camper op het strand. Ik kan me voorstellen dat het helemaal super is.
    Het is hier vandaag 33 gr. Snikheet dus. Ik kan er redelijk tegen maar voor paps is het andere koek. Gelukkig gaat het morgen behoorlijk naar beneden. Dan kan hij weer normaal ademhalen.
    Geniet maar van alles wat jullie zien. Tot een volgende keer!!