Dag 25: weer in Nederland

26 juni 2015 - Santa Paula, California, Verenigde Staten

Als je weet dat je vroeg uit bed moet, slaap je natuurlijk voor geen meter. We waren dan ook allebei al vroeg wakker, en net als je eruit moet, begin je weer weg te zakken. Maar hop eruit, want we moeten nog snel douchen, en alle laatste dingen moeten nog in de koffers. Ongelofelijk dat we een koffer extra hebben, en nu nog alles strak vol zit.
Langzaam maar zeker wordt de camper leger, en vindt alles een plek in de tassen of in de afvalbak. De kindjes slapen nog volledig in coma lekker even door, zoals we niet anders gewend zijn deze vakantie. Uiteindelijk is de hele familie aangekleed, is alles in de tassen verdwenen en is de afwas weggewerkt. Nu nog even alle tanks van de camper leeggooien bij het dumpstation, en we zijn onderweg.

Om 10:30 komen we aan bij de camperverhuurder, en daar komen we (natuurlijk) glansrijk door de inspectie. Nog even wachten op de shuttle bus, die ons om 11:00 naar het vliegveld brengt. Vol gas scheurt de bus over de weg, waar het regelmatig vast staat. Gelukkig zijn we om 12:15 op het vliegveld, en kunnen we meteen inchecken. De tassen worden ingecheckt, en onze kindjes springen op hun koffers en zitten klaar om voortgetrokken te worden. Wederom zijn paps en mams heel erg blij met deze aankoop, want geen gezeur dat ze moeten lopen maar lachende gezichtjes. We gaan nog even wat eten, want op het eerste deel van de vlucht zullen we niks krijgen. Natuurlijk wordt het nog een burger met friet, want dat is toch wel vrij normaal hier ipv een gewoon broodje. Zal straks wel afkicken worden.

image  image  image

Inmiddels zitten we in het vliegtuig naar Minneanapolis, en die vlucht zal 3 uur duren. De hepie's zitten alweer met hun koptelefoon op naar hun schermpjes te kijken, want dat is toch wel heel erg boeiend na een maand geen tv of ipad.

image     image   image

Goed, inmiddels zit ik in de auto bij Schiphol. De vlucht naar Minneanapolis ging gesmeerd, net als de overstap. Alleen toen we op de startbaan stonden, werd er omgeroepen dat er een technisch mankement was. Ahhhhhh, dus terug naar de gate om te kijken of ze het konden maken. Na 2 uur kregen we de melding dat het gemaakt was, alleen niet snel daarna dat er nog een probleem was met de motor. Dus nog een uur wachten, om eindelijk na 3 uur vertraging dan alsnog te vertrekken. Echt halleluja voor de schermpjes, want ze hebben allebei geen kik gegeven. Ze hebben beiden ook nog liggen slapen, lekker languit tussen ons in. Op een gegeven moment Siri op de grond gelegd, zodat ze allebei languit konden liggen en elkaar niet in de weg zaten. Na 8 uur dan eindelijk op Schiphol aangekomen. He he, paps en mams waren er inmiddels ook echt volledig klaar mee.

image  image  image

Op Schiphol de kindjes weer op de koffers en hop naar de bagageband. De koffers zijn er vrijwel meteen, dus mooi snel op weg naar de Passat. Die staat trouw op ons wachten, zjj het wel met wat spinnenwebben en een dikke stoflaag. Helaas rijden we nu om de absoluut verkeerd tijd weg (om 17:00) en staan dus meteen al diep in de file. Ach de hepies slapen inmiddels al (wordt voortaan een uitdaging om boodschappen te doen zonder dat ze in slaap vallen) dus we zien het wel. Misschien dat we eerst onderweg wat eten, en dan verder rijden. In ieder geval wel weer lekker om weer in Nederland te zijn, al was het cruisen in de camper toch ook wel heel erg leuk.