Dag 23: Santa Barbara

23 juni 2015 - Santa Paula, California, Verenigde Staten

Gisteravond bij het vuurtje nog een keer verrast door een stinkdier. Deze was wat minder dapper en ging er al rennend over het gras vandoor. Ik ben er nog achteraan gerend in het donker met mijn zaklamp en fototoestel, maar helaas hij was sneller (nu is dat niet heel lastig).

Goed vanmorgen op weg naar Santa Barbara waar we de camper konden parkeren bij de haven. Eerst een hele tijd bij een skatepark gekeken, waar onze zoon vol interesse stond te kijken hoe dat allemaal ging. Grappig dat het skaten hier echt heel erg populair is, en je echt jong en oud op zo'n baan ziet. Daarna nog even doorgelopen naar de pier, en hier wat rondgewandeld. Inmiddels was het rond lunchtijd, dus zijn we richting centrum gelopen waar we (wederom) een heerlijke burger hebben gegeten. Op de energie van de lunch zijn de kids terug gerend naar de camper, want echt verder lopen heeft met de kindjes dan ook eigenlijk geen zin meer.

image  image  image

Na Santa Barbara hop door naar de camping. In eerste instantie wilden we weer aan het strand eindigen, maar aangezien Pieter vannacht al de halve nacht heeft wakker gelegen van de toeterende trein, kiezen we toch maar voor een camping niet aan het strand. Want vlak langs het strand loopt ook de treinrails, dus dan zit je 's nachts rechtop in bed als die toetert. In plaats daarvan kiezen we maar voor een KOA camping met alles erop en eraan. Er is een zwembad, speeltuin en zelfs een springkussen dus er zijn 2 kleine mensjes nu helemaal blij. De camping ligt ook op vrij korte afstand van het inleverpunt dus blijven we hier 2 nachtjes staan, en leveren we vanaf hier de camper in.

Want morgen is onze echte laatste dag. Donderdag moeten we om 11:00 de camper inleveren, en vliegen we om 15:00 naar huis. Op vrijdag komen we dan in de loop van de middag aan (geloof rond 14:00). Morgen dus de tassen pakken en de laatste dingen doen aan de camper (alles leegmaken, en propaan en benzine bijvullen).

@Irma en mams: op donderdag komt Stella langs om het huis schoon te maken. Weet dus dat die binnen kan zijn, voordat iemand zich helemaal rot schrikt.

1. Sjakie:
    24 juni 2015
    Hoezo zit Pieter rechtop in z'n bed. Ik begrijp uit de verhalen dat jullie boven de cabine slapen. Dat lijkt me zowiezo al erg laag. Dan moet je geen claustrofobie hebben.
    Als je nog eens naar alle foto's en verhalen kijkt is het een hele indrukwekende reis geweest. Zeker op de kids zal het een grote indruk hebben gemaakt Zoveel verschillende landschappen en ervaringen. Dat maken maar heel weinig kinderen mee op zo'n leeftijd.
    Verder is er ook goed nieuws op de Molengaarde. Ik stop per 1 augustus met werken dus hoeven Storm en Siri s'maandags niet meer aan Maria te vragen " wanneer komst Sjakie thuis" .
  2. Olink:
    24 juni 2015
    Lieve schatten een goede reis. En tot in,een inmiddels zonnig doesburg.
    xxxxxx
    Thom en Mieke
  3. Joop:
    24 juni 2015
    Hallo kinders, o wat snel gegaan. En zoveel beleefd. Dan kunnen jullie het weekend wat bijkomen en weer een beetje in onze tijd komen. Gr van ons uit Zuid Frankrijk. Xx
  4. Arjan:
    25 juni 2015
    Aan al het moois komt een eind. Geniet van de laatste momenten. Goede terug reis.