Dag 24: de laatste dag

24 juni 2015 - Santa Paula, California, Verenigde Staten

De laatste dag alweer, jeetje gaat ook wel weer snel hoor. En aan de andere kant als je bedenkt wat we allemaal al hebben meegemaakt, dan lijkt het ook al zo lang geleden. Zo'n laatste dag is altijd tweeledig, je wilt nog even lekker genieten van alles maar aan de andere kant moeten ook alle tassen gepakt worden en alle spullen opgeruimd. Best knap hoor wat je in een paar weken tijd verzameld in zo'n camper.

Maar goed, de kids zijn vanmorgen eerst met paps naar de speeltuin geweest, zodat ik vast kon beginnen met de tassen pakken. Op de heen weg hebben we grof moeten bijbetalen voor een van de tassen (wisten wij veel dat een tas max 23 kilo mag wegen, wij dachten dat het totaalgewicht van het aantal mensen gewoon niet boven een bepaald gewicht mocht komen). We hebben dus een tas bijgekocht, en proberen het nu goed uit te mikken, want zonde om weer bij te betalen. Tijdens het pakken stijgt de temperatuur al snel in de camper tot flink boven de 30, dus lekker zweten.

image image

Als ze terugkomen dat eten we eerst een flinke bak fruit, en daarna op naar het zwembad. Ik pak nog even de laatste dingen en ga er dan ook naartoe. Heerlijk even bij het zwembad gelegen en gezwommen. Na het zwemmen weer op naar de camper om daar nog alle kastjes uit te mesten, en alle rotzooi weg te gooien. Voor vanavond staat de laatste bbq op het menu, en gezien de inhoud van de vriezer, moeten we allebei ongeveer een halve koe opeten om alles op te eten. Ik probeer zoveel mogelijk op te maken, en we hebben nog een heerlijke maaltijd. Na de bbq natuurlijk nog even voor de laatste keer de marshmallows in het vuur.

De camper staat nu nog vol met alle laatste dingen die in de tas moeten. Wij zitten lekker nog even buiten voor het laatst te genieten van het vuur en van het gewoon lekker buiten zitten. Gek idee hoor dat we morgen gewoon weer terugvliegen en vrijdag weer thuis zijn. Maar toch ook wel weer lekker (al zal mijn man het daar niet mee eens zijn).  Dikke kus van ons, en tot snel.

1. Thom en Mieke:
    25 juni 2015
    Goeie reis jullie vieren. Ik heb genoten van het prachtige verslag van jullie avonturen. Maar ik zal heel blij zijn als jullie voor mijn neus staan. 't Is stil hier. Goeie vlucht en een dikke kus, uiteraard ook van mams.