Hé hé we zijn er

12 augustus 2022 - Miami Springs, Florida, Verenigde Staten

Even een klein berichtje om te laten weten dat we er zijn. Inmiddels meer dan 24 uur onderweg en nu helemaal kapot in het hotel in bed. Op de 4 uur vertraging in London na, is alles vlekkeloos gelopen.

De kids geven inmiddels bijna licht zo bleek zien ze, en pappie en mammie hebben er ook wel eens beter uitgezien. Nu lekker slapen en dan morgen gaat het echt beginnen. De camper ophalen, boodschappen doen en op naar de eerste camping.

voor nu, welterusten 😴

1. Ank:
    12 augustus 2022
    Goedemorgen vanuit Doesburg, fijn dat jullie er zijn met koffers en al.
    Slaap lekker en veel plezier dikke kus
  2. Arjan:
    12 augustus 2022
    Na een heel lange reis nu lekker slapen en dan gaan genieten van jullie vakantie. Veel plezier
  3. Olink:
    Hallo Familie,
    Gelukkig dat alles (behalve de vier uur in Londen) is goed gegaan. En ook de bagage!! Want het zal je allemaal maar overkomen.
    En dan kunnen jullie er tegenaan.
    Geniet ervan en tot een volgende keer.