Turtle Beach en Red Coconut

25 augustus 2022 - Fort Myers Beach, Florida, Verenigde Staten

Na de inmiddels doorgewinterde ochtend routine gaan we onderweg naar Turtle Beach. Natuurlijk ook nog even naar de walmart voor de laatste dingen maar daarnaast mooi op tijd aangekomen bij Turtle Beach. Een prachtig plekje dichtbij de zee dus heerlijk. Even de zwemspullen aan en insmeren en dan richting het strand. Zo’n 100 m lopen en dan een prachtig wit strand. De hepies lekker spelen en wij heerlijk dobberen in het water (wat zo warm is als een gemiddeld bad dus lekker afkoelen is er niet bij).

AB14E79A-1BF3-430E-96D6-4C314643E6E3

Aan het eind van de middag even douchen en dan uit eten bij een restaurantje aan het water. Muah gegeten maar wel een prachtig plekje. S avonds begint het te regenen dus zitten we nog even binnen een spelletje te doen.

De volgende ochtend mooi op tijd onderweg naar Red Coconut RV Park bij Fort Myers. Het is een kleine 2 uur rijden en we zijn er rond 12:30. Het is een camping met een paar plekken pal aan zee en officieel zouden we 2e rij staan. Er is echter een plekje vrij op de eerste rij dus die mogen we (natuurlijk tegen een ‘kleine’ bijbetaling) hebben. En eerlijk is eerlijk het is denk ik de mooiste plek waar we ooit hebben gestaan met de camper. We staan letterlijk met de voorbanden in het hagelwitte zand en lopen zo het strand op en de zee in.

8D3C5A2D-3020-4E47-9C4F-11AC17FEB470

Dus als we staan dan nog even een broodje eten om dan de zwemkleren aan te doen en het strand op te gaan. Ik gooi nog even wat was in de wasmachine want dat kan nu lekker uitwaaien in de zon. Daarna ook lekker de zee in die wederom net zo warm is als een warm bad. Er schijnen hier pijlstaartroggen te zitten dus moet je rustig met je voeten door het water heen schuiven om er niet op te staan. De hepies vinden dit nogal eng dus die liggen voornamelijk in hun net gekochte luchtbed.

79F1CDC0-8FD3-4923-9D63-93271E047D71

Aan het einde van de dag lijkt het te betrekken maar uiteindelijk barst het al die tijd niet los. Het is hier nu 21:30 en we zitten voor het eerst vrij koel buiten zonder muggen. En met de voetjes in het meest zachte zand wat je ooit hebt gevoeld. Om ons heen zien we overal onweer en we voelen af en toe een spatje maar we zitten nog steeds droog.

AAE18438-2900-4B78-841B-FCA33528E6CD

Onze buurman heeft Storm inmiddels beloofd morgenavond met hem te gaan vissen hier in de zee. Nog maar eens afwachten of onze zoon dat ook daadwerkelijk durft….,

1. Arjan:
    25 augustus 2022
    Hallo vakantiegangers. Wat een geweldig mooie plekken om te verblijven. Ziet er geweldig uit.
  2. Ank:
    26 augustus 2022
    Hallo jongelui, wat een schitterend strand, heerlijk om daar te staan! De dierentuin is er niets bij! wel spannend om in het water te schuifelen kan ik me voorstellen.
    Er zijn al heel wat spelletjes gedaan zo te lezen dat wordt afkicken haha. Ben benieuwd hoe dat gaat met vissen Storm! Wat een mooie bikini heb je aan Siri! Hier is het vandaag gelukkig wat koeler. ..pf behoorlijk warm om te werken. Tot horens kids kus van mij.