image

16 juni 2015 - Tahoma, Verenigde Staten

image

Deze foto werd gemaakt op 16 juni 2015 in Tahoma, Verenigde Staten.

1. Joop:
    17 juni 2015
    Goedemorgen vanuit een wat bewolkt Italië. Wij hadden gisteren een wat rustig dagje vandaag staat er een fietstocht gepland. Maar eerst nog ontbijten. Het is inmiddels al half 10 . Maar we hebben dan ook vakantie. Vanuit Nederland een drama verhaal met oma. Mariette kan het nodige vertellen. Heel erg maar ik ben er niet. Jullie hebben dus ook een wat rustige dag voor de boeg. Nee nu niet meer (ik vergeet tijdsverschil) natuurlijk weer een dikke knuffel van ons. PS ja wat leuk die fantasie van de kinderen. Je verbaast je altijd weer.
  2. Joop:
    17 juni 2015