image

19 juni 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

image

Deze foto werd gemaakt op 19 juni 2015 in San Francisco, California, Verenigde Staten.

1. Olink:
    Hallo Amerika hier Doesburg,
    En dat is toch wel een enorm verschil!! Ligt er natuurlijk wel aan waar je in Amerika bent........
    Langzaam loopt een mooie ontdekkingsreis naar het eind. Even lekker weer in de bewoonde wereld. Moet toch heel speciaal zijn om dit allemaal zo te zien en mee te maken. San Francisco,the place to be.
    Zoals Irma al zei, staat de Zomer nog in de wachtstand. Het regent constant. Misschien dat tegen de tijd dat jullie terugkomen de zon weer gaat schijnen.
    Gisteren de Buurtjes op bezoek gehad. Half vijf waren ze er en om 12.30uur gingen ze weer weg! Ik had Italiaan gekookt, en dat was een groot succes. Alles was in ieder geval volledig op. Een geslaagde avond.
    Het lijkt er inderdaad op dat de kindjes een stuk wijzer en groter zijn geworden. (Nog wijzer!!!!). We zijn benieuwd!
    Lieve schatten, een dikke kus van ons.
  2. Joop:
    21 juni 2015
    Jongens wat een belevenissen. ... wat schattig zo'n Chinees jurkje net iets voor die kleine. Je moet een beetje geluk hebben hè om op tijd ergens te zijn . Gr en xxx
  3. Joop:
  4. Olink:
    21 juni 2015
    Joop wat heb jij daar toch altijd oog voor!!
    Inderdaad echt schattig. En Stormpie iedere keer met bril.
    En jij Nik met je leuke zwarte outfit. Staat echt goed!! En Pieter jij ziet er ook goed uit hoor!!!