image

20 juni 2015 - Santa Cruz, California, Verenigde Staten

image

Deze foto werd gemaakt op 20 juni 2015 in Santa Cruz, California, Verenigde Staten.

1. Joop:
    21 juni 2015
    Hallo kinders wat een mooie plaatjes. Genieten daar dus ....... nog een week te gaan. .... wij zijn nu in Zuid Frankrijk. Ook lekker hoor. Veel liefs van ons knuffels
  2. Joop:
    21 juni 2015
  3. Irma:
    24 juni 2015
    Hoi buurtjes geniet nog even lekker van de laatste dagen in Santa Barbara. Over een paar nachtjes weer heerlijk in je eigen bed! Nikki wellicht kan je alle reisverhalen met de foto's als een boek laten afdrukken dan kan je het nog heerlijk nalezen en met de kids herinneringen ophalen als ze straks weer wat groter zijn. Wat zullen ze een mooie verhalen hebben als we ze weer zien. En wat zullen ze gegroeid zijn ,dat wordt weer streepjes op de paal zetten! Heb de stift al klaar liggen.
    Eens kijken of ik de poesjes vandaag gemotiveerd krijg om even een frisse neus buiten te halen, want het is echt nog koel hier en water hebben we voorlopig ook genoeg gehad alles kan weer weelderig groeien vooral het onkruid. Ik gooi straks de ramen bij jullie boven open frisse lucht erin, dan kunnen jullie weer lekker knorren als jullie weer terug in NL zijn. Het straatbeeld op de Molengaarde zal wel wat veranderen als we Sjakie wat vaker op de fiets voorbij zien komen maar hij heeft een top besluit genomen om er mee te stoppen en lekker met Maria te gaan genieten!Wie weet kan hij Siri een beetje stimuleren om op haar mooie roze fiets de trappers te gebruiken.Dan kunnen ze samen over de Molengaarde scheuren, Storm voorop ik zie het al voor voor me. Dat wordt dan echt een fotomoment.
    Goede reis retour tot vrijdag geniet er nog van!