Dag 17: Lake Tahoe

17 juni 2015 - Tahoma, Verenigde Staten

Na wederom een prachtige sterrenhemel gisteravond en een brandend vuurtje, vanmorgen pas rond 8:30 wakker geworden. De kids sliepen dus nog, maar werden al vrij snel wakker. Even een broodje en paps en mams even douchen (de kids doen dat  s avonds aangezien ze er dan uitzien als varkens), en daarna op naar het strand. Eerst nog even de plek voor vanavond bespreken, want dat kan hier alleen maar per dag. Net onderweg en jahoor, alweer bewolking te zien. Het is echt of we het aantrekken want bijna altijd als we willen gaan zwemmen of iets, dan is het ineens bewolkt ipv strakblauw en 35 graden.

Maar goed, de camper neergezet en met de tas en handdoeken het strand op gelopen. Ziet er inderdaad prachtig uit, en we vinden dan ook een mooi plekje naast het kreekje dat het meer in komt lopen. Hier kunnen de hepie's lekker veilig aanmodderen terwijl paps en mams effe lekker liggen hoor. Het weer valt eigenlijk wel mee, want de temperatuur is heerlijk en al vrij snel komt de zon ook door. Kortom, we liggen hier prima, en de kindjes lopen constant heen en weer door de ondiepe maar ijskoude kreek. Ze vinden het heerlijk even een dag niks doen, en wij ook.

image  image  image

Op een gegeven moment paps teruggestuurd naar de camper om broodjes te smeren en water te halen. Nog even heerlijk daarna gezeten en gegeten en daarna hebben de kindjes nog even gespeeld. Totdat Storm viel in de kreek en helemaal nat was, en het mooi vond. Daarna weer terug naar de camper, nog even kolen gehaald en op naar de camping. Daar brandt inmiddels de bbq alweer en de kindjes zien er al weer uit als varkens. Er ligt hier een beetje zwartig zand op de grond gemixt met dennennaalden en takjes, en blijkbaar is dat heel aantrekkelijk. Je zou bijna denken dat we 2 kindjes geadopteerd hebben, zo zien ze eruit.

Vanavond nog even lekker rustig aan, en dan morgen richting San Francisco. We willen proberen daar ineens heen te rijden, zodat we daarna nog ruim de tijd hebben langs de kust van SF naar LA. Even kijken of we 1 of 2 dagen naar SF willen, ligt ook een beetje aan de kids. Het is daar iig een stuk koeler, dus dat is voor de kindjes wel lekker.

1. Arjan:
    18 juni 2015
    Hallo vakantievierders. Nooit kunnen denken dat Storm zwart van het zand wordt. Zo zie je maar alles went. Begrijp dat jullie langzaam aan vanuit de natuur weer naar de drukke wereld gaan rijden. Zal wennen zijn. SF is toch een leuke stad en de kust blijft mooi. Goede reis en veel plezier.
  2. Joop:
    18 juni 2015
    Hallo lieve luitjes ..gelukkig voor jullie lekker genieten ..Ja het is heerlijk voor de zwarte monsters ..en Peter geniet er zeker ook van ..die doet natuurlijk heerlijk mee...als hij zich maar wel wast voordat hij in bed stapt .. ik moet hier ook een beetje op zijn moeder letten dat de boel hier niet versmeerdt...t'is dat ik de camper een beetje netjes hou ..anders was het hier ook een zwijnen stal..het wordt hier wederom één stralende dag ..dus gaan we lekker fietsen langs de kust. .voor een ieder een lieve groet en lekker verder genieten xxx