Op schiphol

31 mei 2015 - Doesburg, Nederland

Inmiddels staan we bij de gate en zien we ons vliegtuig al staan. De kindjes hebben er zin in en vinden het allemaal prachtig. Papa en mama zijn al heel erg blij met de koffertjes want we zijn heel Schiphol over gecrossed met de hepie's op de koffer. Geen gezeur over dat ze niet willen lopen maar lachend achterop. Ons volgende verhaal is denk ik vanuit Amerika en dan kunnen we hopelijk vertellen dat alles soepel is verlopen.

image

1. Irma:
    31 mei 2015
    Hallo Buurtjes
    Als jullie dit lezen dan zijn jullie inmiddels al in Amerika aangekomen. Ik hoorde rond 5;11 een autodeur dicht gaan en dacht daar gaan onze vakantiegangers richting Schiphol ik draai me nog lekker een keertje om! De poesjes zijn vanmorgen al goed geaaid, Sambal ging daarna als een speer naar boven maar dat komt wel goed de komende dagen! Wat heerlijk om te lezen dat de kindjes blij op de koffertjes zich hebben laten vervoeren door Schiphol, jullie moeten maar zo denken ooit over heel veel jaren dan lachen jullie en laten je je rollen door hen! Geniet er heerlijk van en kom uitgerust en ontspannen weer terug. Ondertussen moeten Wil en ik zelf maar de liedjes zingen in de tuin want dat gaan we zeker missen en de kusjes door de haag heen ook.
  2. Annemiek flipse:
    1 juni 2015
    Hallo , even een snel vraagje: Gerald en Lia vroegen of ze ook op het blog mochten kijken?.
    Geen antwoord er op gegeven omdat ik eerst toestemming wilde hebben wie wel wie niet?.
    Goede reis heel veel plezier van ons