We zijn er!!!

1 juni 2015 - Doesburg, Nederland

Nou He he we zijn er hoor. We zijn hier om 12:00 huidige tijd aangekomen en liggen inmiddels afgepeigerd in bed.

De vlucht is op een paar huilbuien na eigenlijk heel goed verlopen.  Degene die die schermpjes in de stoelen heeft bedacht moet de Nobelprijs krijgen, want dat is toch wel heel erg makkelijk hoor tijdens zo'n vlucht. Koptelefoon op en je hoort ze niet meer. imageEenmaal in LA aangekomen ging het ook heel snel allemaal. Door de kindjes mochten we overal de snelroute pakken en hebben in tegenstelling tot de rest van de mensen in geen enkele rij gestaan.

Na de bagage hadden we ook vrij snel de shuttle naar het hotel waar we een kamer met 2 twijfelaars hebben.  Om maar zo snel mogelijk in het ritme te komen zijn we maar op pad gegaan en niet gaan slapen. We hebben een heel stuk gelopen naar wat winkels om naar kinderzitjes te kijken voor in de camper. Uiteindelijk geëindigd met een slapende Siri op de arm maar zonder autostoeltjes.  Daarna met de Hepie's op de nek teruggelopen naar het hotel waar we net hebben gegeten.

De kindjes liggen samen in een bed en ook al vallen ze om, dat vinden ze natuurlijk wel heel erg leuk. Ik hoor gegiebel en gedonder en tja ik kan het ze ook niet kwalijk nemen.

Morgen lekker de camper ophalen en volladen met boodschappen en dan kan de vakantie echt beginnen.

Groeten van ons, wij vallen nu toch echt om

1. Joop:
    1 juni 2015
    Ja heerlijk he die tv schermpjes ..en nu zeg je niet je mag maar 15 min kijken. .fijn dat het zo goed verlopen is ..leuk dat we jullie zo goed kunnen volgen ..hier gisteren heel veel regen ..nu droog en zo'n. .ank zo sporten en ik op weg naar België xxx
  2. Annemiek flipse:
    1 juni 2015
    Geweldig gelukkig heel veel plezier
  3. Joop:
    1 juni 2015
    Hallo kinderen, fijn dat de reis goed is gegaan. Alweer van alles beleefd daar zo te lezen. Hoop dat jullie lekker geslapen hebben.
    Succes met de camper en groetjes
  4. Thom en Mieke:
    Hallo lieve schatten.
    Leuk hoor Nik zo'n blog.
    Dan kan nu de grote reis beginnen.Ik ben heel benieuwd. Wij genieten inmiddels van Corsica
    .Schitterend weer en prachtige stranden. Vandaag zelfs naar het strand geweest.Paps als een dolfijn door het water (deze had n.l een sik).ja nik& pieter,dat was ik dus. Na een heerlijk bezoek op de agricultura bij lucca nu zon, zon en blauwe wateren. Gaan zo eten in typisch toeristenstadje. Hebben je zeer goed. We praten over jullie en de Kids en hopen op een groots avontuur voor jullie. Een dikke kus van een oma en opa die al behoorlijk bronzato zijn.dikke kus and hit the road pieter and company. Xxx
  5. Thom en Mieke:
    Hallo lieve schatten.
    Leuk hoor Nik zo'n blog.
  6. Thom en Mieke:
    Hoi kinderen.
    Zittend op het balkon van ons hotel zitten wij over jullie te praten (heel positief)
    Waar zijn ze nu.Daarom
    geef nog eens even grof aan wat jullie route is zodat we extra kunnen meeleven.Xxxc