Dag 1: LA

1 juni 2015 - Doesburg, Nederland

Na een wat onrustige nacht (uiteindelijk lag paps bij Siri en mams bij Storm) hebben we vanmorgen eerst echt amerikaans ontbeten. De kindjes hadden wat pannenkoeken, maar ik geloof niet dat dat echt een doorslaand succes was. Na het ontbijt ervoor gekozen om zelf met een taxi naar het ophaalpunt te gaan, om zo zo snel mogelijk de camper mee te kunnen krijgen. Die zou pas om 13:00 klaar dus dan wil je er wel meteen dan zijn, We waren er dan ook ruim op tijd, en na een uitgebreide uitleg kregen we ons slagschip mee. Ongelofelijk dat je hiermee zo weg mag rijden, want het is me niet al een monster.

Nadat de camper opgehaald was moesten we natuurlijk ook nog boodschappen doen. Naar de eerste de beste Walmart gereden en daar als een kip zonder kop rondgelopen. De kindjes zijn natuurlijk nog niet echt in hun ritme, en waren het aan het eind van de dag ook wel weer zat. Na de boodschappen in de camper gestapt en naar de camping gereden die we van te voren hadden uitgezocht (klinkt nu allemaal heel relaxed maar kan jullie vertellen dat de vrolijkheid af en toe ver te zoeken was). Onze zoon zat op zijn stoelverhoger voorin bij paps en vond het prachtig. Ik zat achterin met Siri die inmiddels alweer in elkaar gezakt was.

De camping daarentegen ligt echt supermooi. Met uitzicht op zee waar schijnbaar dolfijnen dagelijks langskomen, en een strakblauwe lucht. Kortom, dat kon slechter. We gaan nu eens even bepalen wat we morgen gaan doen.

Op speciaal verzoek van paps en mams onze route ziet er ongeveer als volgt uit: San Diego, Joshua Tree park, Red Canyon State park, Sequoia NP, Yosemiti, Mammoth Lakes, Lake Tahoe, San Francisco, Redwood NP, Carmel, Big Sur en weer naar LA. De komende dagen proberen we het even rustig aan te doen, wellicht ook aan het strand ergens (misschien wel hier, want we staan er met onze neus op en het is lekker weer).

Al met al, nu kan dan eindelijk de vakantie beginnen. De voorraad is binnen, we kunnen gaan waar we willen en de we zitten nu buiten met een lekker drankje.

imageimage

1. Joop:
    2 juni 2015
    Goedemorgen vanuit hier, een winderig Epe. Nu gaat het dus echt beginnen. Wat een Camper met recht een slagschip! Wat ziet het er prachtig uit zo aan de zee!
    Geniet en neem zeker de tijd . Knuffel
  2. Thom en Mieke:
    2 juni 2015
    Wij blijven zitten klooien met wifi
    Zelfs de receptie van het hotel begrijpt het niet. Alles gaat via paps z'n telefoon en dat is een verdomd klein scherm. (Vind ik)
    Schattig om Stormpie zo te zien.en wat een camper zeg. In Canada hadden wij ook zo'n groot ding. Luxe en volop genieten.
    Lieve Storm en Siri.
    Oma zag twee beren broodjes smeren. De weg was recht.(mag jij allemaal even invullen, Nikje).. Ze waren niet hier en niet daar zij waren in Amerika.
    Dikke knuffel.
    Storm, als je in de Redwoods bent dan moet je goed uitkijken naar de joekels van bomen waar je doorheen kunt rijden. Opa had hem hierover verteld.
    Oke lieve schatten wij gaan wat actie ondernemen. Het is hier knap heet. Kijken of paps mee te krijgen is naar het strand.
    Kussen van ons.
  3. Joop:
    3 juni 2015
    Ja nu kan de reis beginnen ..wel een heerlijke grote camper. .en langzamerhand komt een ieder een beetje in z, n ritme ..vooral voor de kids goed ...vandaag mijn laatste 3 klanten en dan gaan wij ons langzaam opmaken om te gaan...veel liefs vanuit Holland en de groeten van Blatter xxx
  4. Arjan:
    3 juni 2015
    Ziet er mooi en groot uit, maar dat is Amerika. Veel plezier.