Dag 9: Lake Isabella

9 juni 2015 - Lake Isabella, California, Verenigde Staten

Voor vandaag stond een rustige dag op het programma, met als eindpunt een camping met een zwembad en een speeltuin. Helaas was het vandaag zowaar bewolkt en heeft het zelfs een paar druppels geregend. Maar goed, alsnog gewoon rustig aan in 1,5 uur richting Lake Isabella gereden met mijn zoon lekker voorin. Deze keer niet heel erg, want mammie kon zo even rustig een uiltje knappen achterin naast mijn dochter.

image   image  image

De camping heeft een zwaar oud western thema, en overal hangen ouderwetse metalen keuken dingen, oude cowboy laarzen en de speeltuin is een soort nagebouwd oud western dorp. We staan hier prima en de kindjes vinden het heerlijk even zo'n rustig dagje, en hebben de hele dag gespeeld. Ik heb nog 3 wassen er doorheen gedraaid, en heb de camper even schoongemaakt, want dat kan ook echt geen kwaad hier met al dat zand.

Vanavond heeft Pieter een vuurtje aangemaakt, dus Storm vond dat helemaal prachtig. Na de zelfgemaakte spaghetti, nog wat marshmellows gegeten, waarna mijn zoon nu licht hyper de pieper door het bed heen knalt. Meestal slapen ze overdag in de auto wel weer bij, dus ach, het hoort er maar even bij.

1. Irma:
    Hoi Buurtjes,
    Wat heerlijk om jullie reisverhalen te lezen en de foto's te bekijken. Hier gaat alles goed met de poesjes liggen heerlijk tegen elkaar aan te knorren op de bank. Af en toe naar buiten en dan hop weer lekker rustig op de bank. Ze eten als een stel hongerige wolven dat terwijl ze niets doen overdag!!! Af en toe kom ik een speeltje van de kids tegen op de vloer (van die hele kleine dingetjes)dus ze bewegen wel , verdenk Sambal ervan...zulke onschuldige oogjes! En ik heb ook weer een protestplasser in de favoriete hoek bij de gordijnen. Het komt allemaal wel goed we boenen het weer lekker schoon en proper, gordijnen omhoog in de vensterbank. Hier aan mijn kant is de eierproductie weer begonnen 1 van de nieuwste hennetjes legt ze onder het broedhok in plaats van erin, wat handiger voor de buuf kan ze nog wat dieper buiken goed voor de rek en strek oefeningen. Nog maar eens een keer uitleggen waar een broedhok voor dient. Dus dat wordt weer eieren eten! Geniet er nog heerlijk van samen, mannetje ziet er ook lekker ontspannen uit op de foto's hoop dat hij ook wat minder last van z'n rug heeft. Wacht met spanning het volgende verslag af. En voor alle andere vakantiegangers uit de groep Ank en Joop veel plezier in Italië en geniet, Thom en Mieke nog eventjes en goede terugreis. Annemieke en Arjen helaas je hebt apostelen en martelaren jullie moeten nog even door buffelen .. maar dan is het jullie beurt weer. En Sjaak ook nog even volhouden en s'avonds lekker de beentjes omhoog.
  2. Olink:
    10 juni 2015
    Inderdaad heerlijk de kinderen zo te zien.(alle 4 dus).
    Een flitsende broek Pieter. Heel veilig. Je weet het maar nooit daar in het verre westen. Wij hebben het nog steeds heerlijk naar onze zin. We lachen veel en eten en drinken ook goed!!!!!
    Gisteravond een zware onweersbui gehad. In de bergen is het altijd zeer onvoorspelbaar. Zo denk je we hebben het gehad en dan knettert het er weer op los. Maar vandaag is het weer 30 gr.
    Even een kop koffie en dan maar toeren door het prachtige Italiaanse landschap.
    En dan alweer tijd voor een aperitief.
    Tja ,het is uiteindelijk vakantie.
    Irma als wij thuis zijn zie je de Ayco wel voorbij flitsen.Dat geldt natuurlijk ook voor de andere thuisblijvers verder bij jullie in de straat.
    Lieve kinderen een dikke kus van paps en mams en oma en opa.
  3. Ank:
    10 juni 2015
    Hallo Kids lekker zo'n vuurtje stoken hè. Wij hebben lekker gewandeld en gefietst. Mooi weer hier in stubaital. Wel gezellig alle andere reacties. Kinderen geniet maar met elkaar. Het zijn wel hele belevenissen. Heel fijn om dit met jullie te delen. Dikke kus van ons joop en ank
  4. Pieter:
    11 juni 2015
    Hallo allemaal, inderdaad heel leuk om iedereen zo te kunnen volgen en alle verhalen te lezen.
    @ Irma: goed om te horen dat het goed gaat met de poesjes, alleen jammer dat Muppet weer aan het protestplassen is. Misschien helpt het als de kattenbak in de kamer staat? Je weet nooit, het is wel vervelend. En als we straks weer thuis zijn, komen we zeker af en toe een eitje pikken :)
    @ Paps en mams: met de kindjes (alle 4) gaat het inderdaad goed, en gelukkig hebben jullie het ook naar je zin. Weet zeker dat zo'n broek paps ook leuk zou staan haha. Een hele dikke kus van ons.
    @ Ank en Joop (aka de monnik): dat is lang geleden het stubaital, zal wel weer leuk zijn er even te zijn. Geniet van jullie avonturen, leuk dat wij die ook zo kunnen volgen. Als de ene camper naar de andere, hou het roer (of stuur) recht!
    @ Sjaak en Maria: toen we storm vertelde dat de treintjes klaar waren, zagen we alleen een grote glimlach verschijnen dus dat komt wel goed straks. Groetjes van ons, en de kindjes hebben het heerlijk naar hun zin, en papa en mama ook (zorgen goed voor zichzelf inderdaad af en toe met een corona)
    @ Arjan en Annemiek: hoop dat jullie het nog een beetje redden op de zaak zo zonder de afdeling buitenland. We zien soms wel zo'n groepje motorrijders rijden, die ook op een tour zijn, ziet er ook heel gaaf uit.
    @ Jet: je kan ook gewoon naar de site toe stormensiri.reislogger.nl, dan kan je alle verhalen en foto's gewoon lezen. Groetjes van ons, en we zullen af en toe nog oefenen hoor, met wie de liefste is.