Een reactie op alle reacties

5 juni 2015 - Chula Vista, California, Verenigde Staten

Omdat ik niet kan reageren op losse reacties, maar even op deze manier. Voor jullie leuk om onze verhalen te lezen, maar het is voor ons ook heel leuk om alle reacties te lezen.

@Paps en mams: goed om te horen dat jullie het ook lekker hebben, en genieten van alles. Moet wel even wennen aan alle verhalen over het strand, maar ja, ze zeggen niet voor niks hoe ouder hoe gekker. Geniet er nog lekker van, en doe Erik en Ireen de groeten van ons. Dikke kus van ons en van onze twee kleine wereldreizigers. Het is schattig om te zien om hoe Storm alles bewust mee maakt, en het helmaal prachtig vind.

@ Ank en Joop: hopelijk helemaal klaar voor jullie vakantie, spannend hoor. Ik hoop dat jullie een hele leuke vakantie hebben, en we zijn dan ook benieuwd naar de verhalen van jullie kant. Kus van ons, en geniet ervan.

@Irma en Willy: gelukkig dat de poesjes het een beetje volhouden met z'n tweeen en dat Sambal zich laat aaien. Twijfel er ook geen seconde aan dat ze het goed voor elkaar hebben zo. En ik denk dat er straks genoeg verhalen zijn om door de schutting heen te vertellen. Groetjes van ons, en een extra knuffel voor mn poesjes.

@Sjaak en Maria: leuk om te horen dat je het per dag volgt, en aan Maria laat lezen. OP die manier krijg je een goed beeld van wat de hepies allemaal mee maken per dag.

@ Arjan en Annemiek: lees nu pas je vraag, maar ja natuurlijk kunnen Gerarld en Lia er ook op kijken. De internetpagina is open voor iedereen dus als je het adres geeft kunnen het zo volgen. Hoop dat jullie het nog een beetje redden zo zonder de afdeling buitenland :) Leuk dat jullie de verhalen volgen en leuk vinden. Kus van ons.

1. Arjan:
    7 juni 2015
    Hallo vakantiegangers. Terug van twee dagen congres van de verhuizers, welke geweldig verlopen zijn. Heerlijk om jullie verhalen te lezen en te horen dat jullie genieten. Graag de natte gezichten in Sea World willen zien. Helemaal mijn ding. ha ha. Veel plezier en goed reis.