Reacties
Reacties 1 - 26 van 26
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Irma Teunissen | Goedemorgen vanuit Bretagne Wij hebben eindelijk een… | 26 jul. '19 |
| Irma Teunissen | Goedemorgen vanuit Bretagne Wij hebben eindelijk een… | 26 jul. '19 |
| Arjan sr | Orka's zien, zon, strand en genieten. Vooral… | 25 jul. '19 |
| Ank | Goedemorgen kids, Beetje late reactie onze email werkt… | 24 jul. '19 |
| Thom en Mieke | Lieve schatten We moeten even lachen om dat zinnetje;… | 23 jul. '19 |
| Nikki | Inderdaad heerlijk hier aan het water met een zonnetje.… | 22 jul. '19 |
| Mieke olink | Heerlijk, bij de zee. En dan ook dat het weer wat… | 22 jul. '19 |
| Arjan sr | Lekker weer, de barbecue aan, water en nu hopen op… | 22 jul. '19 |
| Arjan sr | Zo te lezen meer dan voldoende prachtige natuur in… | 22 jul. '19 |
| Annemiek Flipse | wat een prachtige verhalen, dank dat wij erin mee… | 21 jul. '19 |
| Pieter | Hè oudjes leuk om jullie reactie te lezen bijna Doeburgers… | 20 jul. '19 |
| Ank | Goedemorgen ( hier ) fijn om weer wat van jullie te… | 20 jul. '19 |
| Mieke olink | Hallo Siri en Storm, De reisblog heet wel Sorm en… | 18 jul. '19 |
| Joop | Hallo kinderen, wat weer een belevenissen... Het is… | 16 jul. '19 |
| Thom en Mieke | Weer genoten van jullie belevenissen, de verhalen… | 16 jul. '19 |
| Arjan sr | Blijft geweldig om jullie reisverhalen te lezen. Verweg… | 15 jul. '19 |
| Arjan sr | Lekker genieten zonder wifi lijkt mij ook heerlijk.… | 15 jul. '19 |
| Arjan sr | Na een aantal dagen Lipica eindelijk reactie. Fijn… | 15 jul. '19 |
| Joop | Hallo Jongelui. Ik zie het al , we ons geen zorgen… | 14 jul. '19 |
| Joop | Nikki van harte gefeliciteerd met je 41st verjaardag.… | 10 jul. '19 |
| Irma Teunissen | En wij nemen een zeker een borrel op jou en jullie… | 10 jul. '19 |
| Irma Teunissen | He buuf, fijn dat jullie goed zijn aangekomen geniet… | 10 jul. '19 |
| Mieke olink | Voor alle zekerheid maar twee keer. (hmm, foutje..) | 10 jul. '19 |
| Mieke olink | Daar moet dan maar een de eerste zijn en dat is......inderdaad,… | 10 jul. '19 |
| Mieke olink | Daar moet dan maar een de eerste zijn en dat is......inderdaad,… | 10 jul. '19 |
| Mieke olink | Daar moet dan maar een de eerste zijn en dat is......inderdaad,… | 10 jul. '19 |

- Irma Teunissen: Goedemorgen vanuit Bretagne…
- Irma Teunissen: Goedemorgen vanuit Bretagne…
- Arjan sr: Orka's zien, zon, strand…
- Ank: Goedemorgen kids, Beetje…
- Thom en Mieke: Lieve schatten We moeten…
Alle reacties »